miercuri, 18 martie 2015

Umbrelute si ploaie

Am facut cu fetele mele o mica activitate legata de vremea de afara, care era tare rece si ploioasa.
Am avut nevoie de :

- hartie colorata(tonuri de albastru)
- hartie de briose (eu le-am luat de la Dedeman)
-scoci colorat pentru manerul umbreleleor
- lipici stick

Le-am dat stampilute fetelor ca sa le aplice pe hartiutele de parjituri apoi le-au taiat in doua si au ales care le-au placut.Dupa ce au lipit palariutele umbrelelor si manerul, au desenat picuri de ploaie si nori.Ideea a fost luata de aici umbrelute

Daca va place puteti incerca si voi.



Acesta este un colaj realizat de fiica mea mai mare singura-singurica. A colorat siluetele si apoi le-a decupat, lipit pe o coala colorata. Sunt eu, mama cu fiicele mele:celei mare ia- deschis umbrela si imanez si celei mici tot o umbrela...cata fantezie!!!


Astept mesajele voastre. Daca ati gasit articolul interesant va rog sa il distribuiti si poate sa va abonati pentru noutati. Adresa noastra de FaceBook .Veti gasi o comunitate frumoasa si multe alte postari.

 A(6 ani si o luna), C (3 ani si 3 luni)