marți, 21 aprilie 2015

Zanele florilor


Intr-o dupa-amiaza mai rece de primavara am repetat a treia oara cred eu acesta draguta activitate. Am cules diverse flori si frunze si apoi am conceput rochii fabuloase pentru zanele care le aveam pregatite pentru asta.Am printat mai multe file cu acelasi manechin, apoi fetitele le-au colorat si in final imbracat. 
Asa arata masa de lucru la inceputul activitatii:



Aici, fetele erau prinse de febra creatiei:



Asa asa arata fisa cu zane de imbracat:


In mijlocul activitatii:




 Asa aratau la sfarsit zanele imbracate in diferite toalete. A trebuit sa alegem pe cele mai reusite, sa le dam nume si in final le-am pus la presat ca sa le avem pe mai tarziu...

Spor la joaca va dorim!
A: 6 ani si 2 luni, C:3 ani si 4 luni

Astept mesajele vostre. Daca ati gasit articolul interesant va rog sa il distribuiti si poate sa va abonati pentru noutati. Adresa noastra de FaceBook .Veti gasi o comunitate frumoasa si multe alte postari.