duminică, 3 mai 2015

Bubber, plastelina magica

Sa va fac cunostinta cu una din cele mai reusite, in opinia mea, materiale de modelat pentru copii. Nu este o plastelina asa cum am scris in titlu ci o pasta de modelat suedeza care, asa dupa cum scrie pe ambalaj: nu contine gluten, este non-toxica si mai ales NU SE USUCA NICIODATA!



Pentru noi acesta pasta de modelat a fost o revelatie si le-a furnizat o bucurie imensa atat fetitei ce a depasit 6 ani cat (ami ales) celei mici de 3 ani. Este ca un fel de nisip foarte fin care sta tare dupa ce a fost modelat (suficient ca sa il poti intoarce pe toate fetele), nu se sfarama decat daca il iei in mana si il framanti cand devine moale ca un aluat pufos, se intinde atat in straturi groase, cat si in fasii subtiri, e foarte placut la atingere si...poti sa recuperezi si cea mai mica farama cazuta pe covor intrucat nu se lipeste acolo JOS ci o atragi ca si cu un magnet cu o alta bucata mai mare. Asadar bucurie mare pentru mamici pentru ca nu mai trebuie sa stai cu grija ca vor cadea bucatele pe covor si se vor lipii acolo.
Pe Bubber le puteti achizitiona de la importatorul direct :Kinetic-sand
Noi am folosit la modelaj forme speciale cu care am facut si martisoare si care le-am cumparat de Complexart dar puteti folosii orice forme ramase de la trusele/cutiile din plastelina.



 Aici, fetitele au muncit o gramada de timp ca sa faca niste fursecuri cu care sa hraneasca papusiile si apoi sa incerce sa le vanda la micul magazin creat de tatal lor.


 Aici, am folosit matrite care le aveam de la un joc, despre care voi scrie intr-o alta postare. Jocul consta in turnarea de ghips in acea matrita pentru a obtine cateva figurine de pictat.Ne-am gandit ce dragut pot sa atare obiectele si din pasta magica Bubber.



Asa arata matrita cu formele sale. Este dintr-un plastic subtire dar rezistent: poti sa o umplii si apoi o apesi usor de peretii laterali astfel incat continutul formei aluneca frumos afara.


Sper ca v-am dat o noua idee de joaca, care sa tina cat mai mult ocupati copii dvs. dar si sa ii ajute sa isi dezvolte motricitatea fina.

Astept mesajele vostre. Daca ati gasit articolul interesant va rog sa il distribuiti si poate sa va abonati pentru noutati. Adresa noastra de FaceBook .Veti gasi o comunitate frumoasa si multe alte postari.

Spor la joaca va dorim!
A,6 ani si 3 luni si C, 3 ani si 4 luni.