miercuri, 6 mai 2015

Vino cu mine in imparatia ondinelor

A doua carte minunata a autoarei Daniela Drescher este: Vino cu mine in imparatia ondinelor .Eu am achizitionat-o de pe siteul www.librarie.net unde am gasit foarte multe carti care in alte magazine virtuale nu mai erau pe stoc. Dansii au o mare amabilitate: aceea de a cauta ceea ce nu au pe stoc si de a-ti aduce ceea ce ceri intr-un interval de 10 zile. Preturile sunt bune si daca vizitezi regulat magazinul o sa observi periodic foarte multe reduceri la cartile favorite.
Revin  la cartea Danielei Drescher, care este o incantare ca si prima pe care am prezentat-o deja: Lili, printesa florilor, aici Cartea este editata de catre Grupul editorial Univers Enciclopedic Gold intr-un format ce permite copiilor sa tina usor in propriile manute coperta si sa rasfoiasca continutul. Coperta este din carton lucios, tare si interiorul pe o hartie lucioasa, de exceptie, culori extrem de placute ce fac lectura minunata. Ai senzatia ca plutesti in lumea micutelor creaturi si ca te transpui in peisajele de acolo.


Cartea ne poarta in lumea zanelor apelor, a vietatilor din lacuri si ape dulci. 




"Se leagana nuferi pe unda,
Caci ondinele vesele zburda,
Si crapul mut ca un peste,
In jurul lor se roteste."

Cartea te duce intr-o lume de vis prin versurile dulci, sensibile dar si prin imagini care iti taie rasuflarea prin delicatetea si frumusetea lor.

Noi am folosit carte pentru a face din nou o incursiune in lumea vegetatiei si a vietatilor care traiesc in acel tinuturi.  In cartea Descoperim padurea din colectia Cartile tale  editata la Aramis am gasit o pagina despre Plantele de balta. Cartile din acesta colectie sunt foarte valoroase si sunt efectiv mici enciclopedii pentru copii in foarte multe domenii. Eu am cumparat absolut toate cartile care le-am mai gasit disponibile si pot spune ca sunt cele mai pretioase achizitii pentru cultura copiilor mei. Se pot citii fara probleme de la 3 ani pentru ca sunt ata captivante cat si usor de inteles.


Ne-am continuat "excursia" din lumea apelor cu o carte pe care am mai citit-o odata mai demult si acum am revazut-o cu mult drag, mai ales ca ne povesteste atat de frumos despre vietatile ce traiesc in mediu acvatic.



Apoi, pentru ca aveam un tub cu figurine Zane de la Safari ne-am continuat joaca si am facut si noi o gradina a zanelor, care ne-a tinut ocupate ore in sir.Am pus pietricele si scoici intr-o piscina de papusi dar si jumatati de nuca pentru a putea naviga zanele. Plantele le-am facut sa stea in pozitie verticala infigandu-le in plastelina. Asa am facut o mini-padure. Din stick-uri de lemn (ce se folosesc la proiecte de craft)colorate am facut o casuta a zanelor. In functie de imaginatia ficaruia se pot face multe astfel de jocuri.






Tubul de la Safari il gasiti la magazinul online elefant. Tubul contine 6 figurine zane, atent pictate in cele mai mici detalii si le puteti folosii intr-un sir nesfarsit de jocuri....fantezia copiilor e mare!

O alta zi am dedicat-o desenului cu mainile. Am realizat doua sirene incantatoare si pestisori colorati.



Astept mesajele vostre. Daca ati gasit articolul interesant va rog sa il distribuiti si poate sa va abonati pentru noutati. Adresa noastra de FaceBook .Veti gasi o comunitate frumoasa si multe alte postari.

Va dorim mult spor la joaca!
A 6 ani si 3 luni si C 3 ani si 4 luni