sâmbătă, 13 septembrie 2014

Cate ceva despre sistemul solar

Vara 2014, cand a inceput vacanta am gasit un prilej bun ca sa facem o scurta incursiune in lumea de dincolo de nori dupa ce am admirat intr-o seara o luna frumasa, rotunda si mare.





Am folostit enciclopediile care le aveam pentru a citii cateva curiozitati despre planete si soare.

1.Cum functioneaza pamantul: O carte tridimnsionala exceptionala cu multe ferestre secrete si imagini tridimensionale de la editura Gama, in care se gasesc raspunsuri la multe intrebari ; Ce s-a intamplat pe Pamant, Cand a aparut viata, De ce ploua, De ce se schimba vremea,Ce este carbonul, efectul de sera si multe altele. Iata cateva imagini :





2. Descoperim Pamantul o carte care raspunde la multe din intrebarile micutilor, editata in colectia Cartile mele de editura Aramis in conditii grafice excelente cu imagini multe, pe placul copiilor.



3. Mai complexa si pe gustul celor mai mari, de la editura Rosseti, Eu descopar lumea, Prima mea enciclopedie trateaza in mod mai minutios ficare subiect astfel ca cei mici pot aprofunda mai multe despre un subiect: Numai la subiectul despre Univers avem cateva pagini in care ne sunt prezentate mai multe subiecte: Sistemul solar, Luna, Micile obiecte ale sistemului solar, Soarele, Stelele, Galaxia, Nasterea Universului, Explorarea spatiului, Observarea Universului.





Apoi ne-am jucat cu un minunat puzzle de la Melissa&Doug a carui imagine am admirat-o pe covor fiind un
puzzle gigant.



La final, partea cea mai placuta si adorata de noi, cea de desen:am facut pe o coala de carton negru ,sistemul solar si la sfarsit am presarat sclipici...pentru stele.


Voi ce moduri ati gasit ca sa invatati despre planete?

Astept mesajele voastre. Daca ati gasit articolul interesant va rog sa il distribuiti si poate sa va abonati pentru noutati. Adresa noastra de FaceBook .Veti gasi o comunitate frumoasa si multe alte postari

Ana, 5 ani si 5 luni.