miercuri, 18 martie 2015

Colaj "Gradina mea de Pasti"

O idee de tabou care sa utilizeze imaginatia copilului dar si dezvoltarea motricitatii fine.
Aveti nevoie:

- coala mare A3 de carton colorat
- betisoare de lemn (stick) pentru gard
-animalute si flori colorate de decor (eu am avut si stelute, fluturi )
- sclipici gel pentru decorare (si distractie)
 Lui C ii  place foarte mult sa imprastie gelul cu pensula si sa il aranjeze frumos pe coala.
- am mai pus pe desenul lui A, cu noaptea in gradina cateva abtibiluri catifelate dintr-un bloc cu abtibilturi de la Mellisa &Doug pe care eu l-am cumparat de aici http://www.librarie.net/p/218781/Set-abtibilduri-catifelate-Fetite-Melissa-and-Doug

Cele doua compozitii cu Gradinuta mea ziua, by C, 3  si Gradinuta mea noaptea, by A




Aceste abtibilturi pufoase, sunt ca si de catifea si pot imbunatati mult o compozitie dupa cum veti observa mai jos. Ele sunt predecupate, adica atunci cand le lipesti pe foaie, raman spatii in interiorul imaginii care pot fi colorate(fiind albe  sau de culoarea foii pe care sunt lipite) de copii. Blocul  are trei file mari cu trei teme: Zane, Printese si Animale. Asa ca de obicei, fiica mea cea mare a ales zanele si printesele si C, cea mica a ales animalele.Sunt foarte multe abtibilturi care pot fii utilizate in multe proiecte.
Asa arata blocul care ne-a impresionat cu abtibilturile sale pufoase si placute la atingere:



Aici mai jos aveti doua compozitii ale lui A: prima reprezinta un mire si mireasa (cu sora ei langa) si o zana la nunta. si a doua reprezinta "satul Zanelor".



 si un mic tabou a lui C, reprezentand Ferma


Astept mesajele voastre. Daca ati gasit articolul interesant va rog sa il distribuiti si poate sa va abonati pentru noutati. Adresa noastra de FaceBook .Veti gasi o comunitate frumoasa si multe alte postari.

Pentru mai multe idei si surse de inspiratie vizitati pagina mea pinterest.com

Pot fii utilizate in multe forme...Noi va dorim si voua distractie placuta si cat mai multe minute petrecute cu ele.
A, 6 ani si C 3 ani