joi, 3 septembrie 2015

Jocul cu abtibilturi reutilizabile



Au reprezentat una din cele mai bune achizitii pe care le-am facut pentru joaca fetelor mele.
Sunt o sura inepuizabila de joc, distractie si satisfactie pentru fetitele mele care le stimuleaza imaginatia, creativitatea dar si dezvolta motricitatea fina.

Am observat ca sunt variante ale acestor blocuri, puse la dispozitie de firma Melisa&Doug si pentru baieti cu mijloace de transport.



Blocurile, au de regula 5 imagini cadru si cinci file pline de abtibilturi dintr-un plastic foarte subtire care adera pe supafata lucioasa a paginilor “de lipit” si care se pot desprinde usor si pune la loc pe pagina de abtibilturi pentru a fi utilizate si alta data.

Primul bloc pe care l-am cumparat a fost cel cu fetite de imbracat, stiind ca e una din activitatile mult iubite de fiica mea cea mare, in jurul varstei de 4 ani. Blocul are e file, trei fetite, incadrate intr-un fundal corespunzator pentru a putea fi imbracate in : pijamale (o petrecere in pijamale), in balerine, la bal mascat, la un concurs de Miss si la o nunta. Poti imprumuta din foile de abtibilturi de la un cadru la altul, in functie de dorinta si rezultatele sunt diverse. Cand l-a descoperit fiica mea cea mica avea doi ani si jumatate si s-a distrat enorm cu el.









Al doilea, foarte interesant a fost cu locurile cu care se familiarizeaza copiii in primele lor incursiuni in viata: casa. Are imagini cu o sufragerie, o baie, bucatarie, gradina si un dormitor care trebuie completate du mobila, divesre obiecte si personaje.




Apoi, cand fiica mea cea mica a trecut de 2 ani, vazand predilectia ei spre animale si cat de mult ii placea si ei sa lucreze cu abtibilturi am cumparat un bloc si pentru ea care prezinta imagini ce urmeaza a fi completate cu personaje: la tara, animale din jungla, din savana, marine si dinozauri. Blocul a fost foarte iubit si au petrecut ore in sir distrandu-se cu el. Micuta mea C, cateodata  punea abtibilturile si la locul lor initial.









Vazand cat de iubite sunt de ele aceste activitati, mama le-a mai cumparat inca doua spre marea lor multumire si incantare: Viata la castel ( in gradina castelului,o nunta regala, in sala tronului, dormitorul printesei si bal la palat) si File cotidiene ( scoala si curtea scolii, la Hipermarket, la Spital, lumea pompierilor si la restaurant), acesta din urma il recomand doar pentru 5-6 ani pentru ca are abtibilturi foarte mici si e mai dificil de inteles.









 Asadar, o activitate interesanta ce aduce momente placute pentru copii cat si momente de liniste pentru parinti….



Spor la lipit si creat va dorim!

Astept mesajele vostre. Daca ati gasit articolul interesant va rog sa il distribuiti si poate sa va abonati pentru noutati. Adresa noastra de FaceBook .Veti gasi o comunitate frumoasa si multe alte postari.


A 6 ani si 5 lni si c 3 ani si 7 luni