sâmbătă, 17 octombrie 2015

Carti puzzle, puzzle copii 1- 2,5 ani



Noua ne-au placut foarte, foarte, foarte mult aceste carticele cu puzzle in interior, pe care le-am rasfoit si am lucrat cu ele in jurul varstei de 2 ani . M-am orientat catre ele dupa ce am vazut ca fiica mea cea mica avea o predilectie spre jocuri logice, ea preferand sa faca puzzeluri cu 9 piese inainte de implnirea varstei de 2 ani. Puzzelurile aveau teme diverse, in special animale cu mediile lor de viata.




Inainte de acestea, de la varsta de 1 an si 10 luni ne placeau tare mult puzzelurile mai simple, din lemn, ca si cele din fotografiile de mai jos, unde copilul trebuie sa refaca imaginea unui animal care a fost sectionata in 4 – 6 piese.



Revenind la carti, ele sunt un minunat mijloc de a face cunostinta pentru prima oara cu povestile clasice deoarece ele sunt scrise intr-un mod foarte simplu, pe intelesul micutilor cititori. Noi am cumparat: Alba ca Zapada, Cenusareasa si Cei trei purcelusi. Exista  in acesta colectie si Ratusca cea urata insa noi aveam acesta poveste intr-o editie tridimensionala asa ca am renuntat.



Cartile au coperti foarte groase cartonate si pagini, de asemenea cartonate. Sunt editate la Girasol, o editura cu foarte multe realizari pentru copii.
Imaginile sunt foarte dragute, prietenoase si vesele si intregesc povestea intr-un mod placut iar puzzel-urile care le insotesc reprezinta un joc frumos care ajuta la memorarea povestii, dezvoltarea motricitatii fine si a modului de gandire logic. Fiecare carte are  6 puzzle-uri cu 6 piese foarte usor de intregit.







Dupa ce a primit cartile si s-a jucat cu ele, C si-a fixat ca preferinta Cei trei purcelusi. Acesta poveste a fascinat-o foarte mult fiind preferata ei si in carticelele din colectia Cuvinte magice, de la edituta Gama , despre care am scris deja.

Astept mesajele vostre. Daca ati gasit articolul interesant va rog sa il distribuiti si poate sa va abonati pentru noutati. Adresa noastra de FaceBook .Veti gasi o comunitate frumoasa si multe alte postari

Spor la joaca si citit primele povesti!