marți, 21 aprilie 2015

Pasi in lumea muzicii...

Intr-una din zilele trecute ascultam muzica lui Mozart cu A, care avea chef sa danseze cu sora ei balet si ea mi-a spus: Ce frumos canta FORMATIA, mami.I-am explicat ca nu este o formatie si am adunat cateva carti si jucarii sa vorbim despre o orchestra.
Am inceput cu o carte de la editura Usborne : Classical Music Sticker book, o carte care cuprinde in paginile sale multe informatii despre muzica. Cuprinsul ei il puteti vedea in imaginea de mai jos. Afara de multimea de poze care asteapta cuminti sa fie completate cu abtibilturile de la sfarsitul cartii , paginile cuprind cele mai semnificative momente care au marcat istoria si dezvoltarea acest domeniu..



Noi am citit doar din pagina despre orchestra:


Apoi, din mica enciclopedie Dokeo am incercat sa intelegem diferenta intre instrumente si le-am clasificat.


pentru ca apoi sa le vizualizam mai in detaliu pe fisele de mai jos care le-am printat de  aici


Foile cu instrumente le-am decupat apoi si le-am impartit pe categorii. Cateva instrumente muzicale le-am putut tine in mana si sa le studiem. Tubul de la Safari cu instrumente muzicale l-am folosit si la alte activitati. Eu l-am cumparat de pe site-ul www.elefant.ro.



 Cateva notiuni despre muzica si compozitori am gasit si  in Prima mea enciclopedie.



Ne-am jucat un pic cu minunatul joc puzzle muzical de la Mellisa&Doug.Este minunat la acest joc pentru ca poti auzii aceeasi melodie cantata cu diferite instrumente si astfel poti experimenta diferitele tonuri in care canta ele. Acest joc il gasiti de asemenea pe mall-ul virtual: www.elefant.ro.


Cu ajutorul catorva abtibilturi A, a realizat un mic desen cu o Formatie ce canta pe scena. Initial a vrut sa deseneze o orchestra dar s-a razgandit zicand-mi ca e prea mica foaia si nu are toate instrumentele ca sa le lipeasca. Formatia are doua fete si la mijloc doi baieti, din care unul are peruca si celalat blond saten e...Mozart.



Foarte dragut, nu?

Un alt articol pe aceleasi coordonate il gasiti aici cu multe alte activitati si materiale, carti.

Astept mesajele vostre. Daca ati gasit articolul interesant va rog sa il distribuiti si poate sa va abonati pentru noutati. Adresa noastra de FaceBook .Veti gasi o comunitate frumoasa si multe alte postari.

Cat  mai multa joaca si clipe minunate va dorim!
A, 6 ani si 2 luni