sâmbătă, 18 aprilie 2015

Pregatiri pentru iepuras

Iata cateva idei pentru decorarea casei de catre micuti,inainte de venirea iepurasului de Paste:

1.Puisor din farfurie de unica folosinta, pictata avandfasii de hartie galbena lipita , ochisori mobili, cioc si picioruse decupate din carton colorat. Se poate agata.


2. Iepuras ascuns dupa tufisul decupat dupa forma manutelor copiilor. Am folosit tot o farfurie de unica folosinta din hartie pe care am decorat-o.



3.Coronita de Pasti decorata cu pom-pom diversi micuti. Suportul  pe care am lipit oule decupate din carton colorat a fost tot o   farfurie de unica folosinta de hartie .Iepurasii sunt din hartie gumata autoadeziva, cumparate de la o papetarie si provin de la DacoArt. Se gasesc mereu in preajma sarbatorilor mici pachetele pentru art&craft pe la librarii sau le puteti achizitiona direct de la producator MATERIALE ART&CRAFT





4. Oua decorate cu materiale diverse. Oale sunt tot din foi gumate. Am folosit:dantela veche, fire de ata groasa, scoci colorat lucios, paiete, floricele autoadezive, figurine iepuras.


5.Felicitari de Paste. Realizate pe carton colorat, si decorate cu materiale ce provin tot de la DacoArt si pe care le-am gasit la o papetarie din oras. Am mai avut de asemenea o carte cu multe abtibilturi de folosit la diverse proiecte pe care am achizitionat-o de aici : 333 de abtibilturi


Carticica arata ca si in poza de mai jos. Este plina de abtibilturi minunate  care inveselesc orice compozitie a copiilor. Ai de unde alege orice doresti avand acesta tematica si in paginile sale gasesti atat jocuri pentru cei mici cat si idei de craft-uri pentru copiii prescolari si nu numai.



Avand acesta carticica, pe care am descoperit-o singura...am putut face tot felul de compozitii pe carton colorat cu privire la ziua de Paste. Una din realizarile noastre este:

si apartine lui C, care la 3 ani s-a gandit si a desenat fundalul pe care sa poata lipii abtibilturi (activitatea ei preferata).
6. Figurine din foi gumate, avand tematica primavara pe care le-am decorat. Ele se vand in pungulite unde toate cele necesare realizarii lor sunt adunate. Atentie insa la ce lipici folositi! Aracetul obisnuit nu poate sa sustina pom-pom-ul sau ochii mobili. Melcul a avut toate componentele cu folie adeziva pe verso.


7. Desene realizate in urma cu un an facute cu degetele sau palma la care se adauga desenul facut cu cartofii sculptati cu cutitul si innmuiati  in culoare.




8. Oita ,desen cu degetele,completat de decupaje si flori de hartie lipite.Apoi am mai adaugat cateva figurine din neopren care erau autoadezive cu tematica Ferma.


Pentru mai multe idei viziteaza-mi canalul de pe site-ul www.pinterest.com unde vei gasi o sursa permanenta de inspiratie pentru proiectele tale aici

Astept mesajele vostre. Daca ati gasit articolul interesant va rog sa il distribuiti si poate sa va abonati pentru noutati. Adresa noastra de FaceBook .Veti gasi o comunitate frumoasa si multe alte postari.

Spor la joaca va dorim si clipe cat mai multe si minunate alaturi de copiii vostri!
A 6 ani si 2 luni, C 3 ani si 4 luni