duminică, 5 mai 2019

Sanatatea pielii

Astazi mi-am propus sa scriu despre cateva produse bio de ingrijirea pielii, foarte sanatoase ce si-au facut aparitia acum 4-5 ani in viata familiei noastre, cu diverse ocazii ( neplacute) si ne-au facut mult bine, indragindu-le si nemaiputand sa ne despartim de ele. Am descoperit  citind mai multe articole despre unele componentele nocive ale unor marci de cosmetice bine-cunoscute si mediatizate, asa ca le-am  inlocuit treptat cu unele sanatoase si mai putin cunoscute de publicul larg, ce se gasesc in magazinele Bio, on line dintre care si organiik.ro

Imi amintesc ca unul din primele semne de intrebare le-am avut cu privire la acuratetea mesajelor comerciale despre produsele de igiena si ingrijire a fost atunci cand am descoperit ca scutecele Pampers iritau ingrozitor pielea bebelusilor si nu imi dadeam seama care este cauza. In momentul cand am renuntat cateva zile la ele si am lasat-o pe fetita mea fara ele si nu avea inca varsta de un an, problemele au disparut ca prin farmec. Nici servetelele umede nu sunt indicate in igiena pielii sensibile a bebelusului. Este indicat sa aveti mai bine carpe foarte curate, fierte si sa stergeti funduletul cu apa fiarta si care sa o pastrati calduta intr-un termos la indemana.



Dupa aceea, la cel de-al doilea bebelus am folosit scutece lavabile, bune dar greu de folosit asa ca m-am straduit si am descoperit o marca mult mai putin mediatizata, care nu aveau in interior substante agresive ce transforma urina in gel , ca si la Pampers si care erau blande si fine cu funduletul bebelusului. Erau marca Bella, aceiasi producatori fac si absorbante pentru femei, la fel de bune. Eu le cumpar de la Kaufland.




Revenind la Organic, firma al carei link il gasiti si pe pagina blogului meu am cumparat multe produse. Sunt foarte, foarte multumita de:


- deodorantul organic, perfect prietenos cu pielea, 100% natural. Fara aluminiu, coloranti, conservanti, parfum: Schmidts's deodorant .Sunt de ocolit anti-perspirantele care inhiba transpiratia sanatoasa si prin care pielea elibereaza o serie de toxine si echilibreaza temperatura corpului. Am citit undeva ca utilizarea antiperspirantelor ar fi o posibila cauza a aparitiei ganglionilor mamari . Nu stiu cat este de adevarat dar este posibil si poate fi logic.


- pasta de dinti Jason din care am folosit atat varianta de albire ce o gasiti aici, ce chiar functioneaza si are rezultate extraordinare cat si varianta anti tartru, care de asemenea este singura ce mi-a prevenit formarea placii dentare astfel ca am mers la stomatolog si nu a trebuit sa imi faca detartraj, dupa ce m folosit-o peste 6 luni.Pe ultima o descoperiti aici

- pasta de dinti pentru copii. Am probat mai multe feluri in functie de varsta si nu am fost dezamagita de niciuna. Am luat in ultima vreme acesta pasta



- detergent de vase bio. Spala cu putere chiar daca nu sunt la fel de concentrate clatindu-se mult mai repede decat un detergent normal ceea ce este bine pentru noi, cei care folosim vasele dar si pentru mediu, cu un consum de apa mai mic. Am folost de cativa ani, acest super-detergent pe care vi-l recomand. Ecodoo este eficient si ca pret si ca si cantitate.




Bineinteles ca de la acest mare supermagazin de produse Bio am mai cumparat si alte articole despre care insa nu mi-am propus sa scriu deocamdata aici si carora le-am facut recenzii in paginile de pe site-ul lor.

Un produs esential folosit intr-o familie este sapunul. Asa ca voi detalia date  despre acest produs cu impresii de la noi




De cand am descoperit o producatoare hand made de sapun natural, din plante va marturisesc ca sunt foarte incantata si multumita devenind o fana a ei Fac comenzi de la ea de cativa ani si cand ma alimentez ( pe cca  jumatate de an) si primesc pacheteltul este o bucurie sa le pun bucata cu bucata intre haine pentru a le parfuma pana cand le voi folosii. Astfel parfumez si hainele pentru a caror spalare nu folosesc deloc balsam de rufe. Asadar, sapunurile le cumpar de la Valeria Dan ce are un mic magazin pe internet  aici si o pagina de facebook pentru noutati si unicitati de comandat pagina FB .Cred ca meritati sa va rasfatati un pic cu aceste sapunuri extraordinare.




Tot de la doamna Valeria consum de aproape 2 ani crema de fata Forever Youg preparata de dansa. Crema lucreaza efectiv cu ridurile fine facandu-le sa dispara si cele mai profunde le amelioreaza vizibil. Crema incetineste procesul de imbatranire a pielii si da luminiozitate tenului. Sunt foarte multumita de crema si o folosesc in fiecare seara inainte de culcare.Crema nu are valabilitate mare dar pentru ca nu pot sa o termin in acest interval de timp eu o pastrez in frigider. Nu pot a nu adaug cu ani inainte am incercat multe creme: Nivea, Synergie Garnier sau cele cu preturi foarte mari de la Amway ( bune, fara a putea fi contestate insa foarte scumpe) si cea de la ValerySoap concureaza lejer la efecte cu ele. Asadar, puteti sa trageti niste concluzii. Acesta este crema.

Revenind la sapunuri pot sa va spun cat de mult ne-au incantat cele care le-am folosit si care le comand in continuare:
- sapunul delicat cu aloe si Goatik milk cream  (cu lapte de capra) sunt potrivite pentru pielea delicata a copiilor.
-sapunul pentru igiena intima, este intradevar o binecuvantare fata de diversele geluri din comert .
- sapunurile: blue Winter, pepene si portocala, Provence cu lavanda sunt potrivite atat pentru maini cat si pentru corp
- nu in ultimul rand sapunurile cu morcov si lapte precum si cel cu catina si galbenele au efecte terapeutice.
Sapunurile sunt concentrate astfel ca la fiecare spalare veti folosi o cantitat mica cu care veti obtine o spuma bogata, emolienta, placut parfumata.
Sunt foarte tentata si inca nu am reusit sa incerc si celelalte sapunuri, uleiul pentru corp si sa ma mai bucur de Bombele de baie.Am primit ca si cadou, la cateva comenzi de la dansa acele bombe ce parfumeaza apa din cada si mi-au placut foart mult.
Tot de la Valeria am cumparat doua batoane de nas: somn linistit pentru copiii. Uneori, agitatia zilei se prelungeste pana seara si nu isi gasesc asa de usor linistea, pacea si...somnul asa ca le dau aceste batoane ca sa inspire de cateva ori, inainte de culcare. Le tin fiecare din ele, langa perna lor.

Cam atat, deocamdata de la mine despre produsele alese sa le folosim in familia noastra pentru igiena si curatenie.

Va doresc sa alegeti intelept si sa puteti savura momentele dedicate ingrijirii personale si a copiilor cu produse care sa va  infrumuseteze viata.

Cu drag,
Vremea Copilariei