sâmbătă, 2 mai 2015

Colaje cu abtibilturi

Cu totul si cu totul intamplator am descoperit o colectie minunata de carti ce se pot folosii la nenumarate proiecte, colaje. Cartile din colectia: se numesc :333 de abtibilturi (printese, cai, Pasti, pirati,  masini,dinozauri) sunt cu totul incantatoare putand fii folosite de copii de la 2 ani si pana la peste 6 ani (in cazul nostru) in cele mai diverse forme. Ele sunt tiparite in China dar drepturile de autor sunt din Germania.Calitatea deosebita a printurilor, varietatea foarte mare a abtibilturilor din interior le fac foarte usor de folosit si lipit pe orice foaie. Eu le-am achizitionat de site-ul Librarie.net cu un pret absolut derizoriu de 9 lei. Fetitele mele au fost asa de incantate si prinse in a lucra din ele intrucat le-am mai comandat inca odata pe cele pentru fetite si in plus si pe cele cu pirati.



Despre cartea cu abtibilturi de Pasti am scris intr-o alta postare a mea "Pregatiri de Paste. In interiorul cartilor gasiti pe o pagina abtibilturi si pe dosul ei jocuri multe cu subiectul cartii sau sugestii de folosire a abtibilturilor in proiecte de colaj. Iata doua foi din carte cu cai (inainte de folosire)



si aici din cea cu printese:



 Iata cateva foi de lucru ale fetitelor mele:









 Pe mine m-au ajutat sa le explic putin despre desenul in perspectiva si despre faptul ca lucrurile care apar in fata vor fii intotdeauna mai mari decat cele din fundalul indepartat. Au inteles cate ceva... Cea mare mai mult, dupa cum era firesc si cea mica nu contenea sa ma intrebe: "Mami, e bine aici? E destul de mic? Mami acesta il pun in fata?" Precizez ca fetita mea cea mare a ales cartea cu printese si cea mica pa cea cu cai, asa dupa cum era de asteptat pentru mine. C, cea mica de cand s-a nascut a aratat o dragoste si atentie spre lumea animalelor, atat a celor de la ferma (cu care a venit prima data in contact) cat si a celor salbatice.A, in schimb este prinsa de mirajul lumii basmelor cu printese si zane.

Fac o paranteza aici ca sa povestesc o intamplare. Cand ne-am intors odata  eu si sotul meu de la magazinul Ikeea din Bucuresti si le-am luat fetitelor cate o jucarie din calatoria noastra: celei mici i-am luat o marioneta bufnita pe care o puteti vizualiza Magazin Ikeea Romania si celei mari o papusa printesa papusa Ikeea . Au fost extraodinar de incantate si fericite. Trebuie spus ca materialul din care e facuta bufnita, ca de altfel toate plusurile de la IKEEA sunt deosebit de placute la atingere: moi si matasoase. Fetitele mele au dormit mult timp cu jucariile si cea mica continua sa tina langa perna :bufnita (pe care o adora ca si jocurile cu ea) si ..un ponei, bineinteles.Despre papusile acestea am scris aici

Astept mesajele vostre. Daca ati gasit articolul interesant va rog sa il distribuiti si poate sa va abonati pentru noutati. Adresa noastra de FaceBook .Veti gasi o comunitate frumoasa si multe alte postari.

Va dorim multa inspiratie si spor la joaca!
A, 6 ani si 3 luni si C, 3 ani si 4 luni