duminică, 31 mai 2015

1 iunie, ziua tuturor copiilor



La multi ani tuturor copiilor lumii!


M-am gandit sa le sarbatoresc pe fetitele mele facandu-le un vernisaj, aici. Sper sa va incante micile lor creatii asa cum mi -au adus si noua bucurie.

Creatiile lui C facute de la 3 ani la 3 ani si 5 luni:
Mama cu fetele

 Ponei cu o fetita


Applejack din serialul Micii Mei Ponei


 Sirena


Winnie, melcusorul cel grabit (imi place soarele!)


Cu mama, in ploaie


Printese




Sirena cu peste


Printese:




Creatiile lui A de la 5 ani si 10 luni pana la 6 ani si 3 luni (aproximativ):

Portrete:




Ponei, din serialul Micii Mei Ponei (My little pony)







Copiii Lumii:


Amerindianca si indianca din India:


Primavara


Sirena: 

Vernisaj:


Poarta orasului:


Globuri cu balerine: 

Gradina mea primavara: 

Autoportret:

Fetita cowboy: 

Fetite pazite de un inger: 

Mama si tata la casatorie: 

Familia mea: 

Zanele anotimpurilor: 

Iarna, de sarbatori: 

Pisicile aristocrate: 


Fetite toamna la o casa cu felinar 

Printesa cu print: 

Fetite "modeste" (adica moderne) 

Prinese in haine cu pene de paun:

Vestimentatie de printese: 

Fetite imbracate de iarna: 

Alte printese:




La multi ani fetitele mele dragi! Sa aveti parte de cat mai multe bucurii, o copilarie fericita si plina de vise frumoase. Sa desenati la fel de  minunat cu manutele voastre magice si sa stiti ca talentul singur nu face nimic in viata daca nu e insotit de entuziasm, curaj, incredere si mai ales munca.

Astept mesajele vostre. Daca ati gasit articolul interesant va rog sa il distribuiti si poate sa va abonati pentru noutati. Adresa noastra de FaceBook .Veti gasi o comunitate frumoasa si multe alte postari.