duminică, 14 iunie 2015

Ne distram colorand figurine de ipsos

Un joc foarte captivant care ne-a dezvoltat rabdarea,  ne-a captat atentia  la detalii si ne-a facut sa petrecem vreo trei dupa-amiaze minunate.

Am achizitionat cateva figurine de ipsos reprezentand Printese Disney, fructe si legume, Padurea toamna, Casute din satuc si le-am pictat cu culori tempera iar dupa uscare am aplicat un lac special, care fixeaza si protejeaza culoare impotriva zgaraieturilor. Lacul l-am luat de www.complexart.com .Deasupra lacului se poate aplica un strat de sclipici pudra.







fetitele mele au foast foarte multumite de rezultate si se hjoaca mereu cu ele in diferite jocuri. Figurinele le puteti lua de aici Figurine la un pret foarte mic.

Astept mesajele vostre. Daca ati gasit articolul interesant va rog sa il distribuiti si poate sa va abonati pentru noutati. Adresa noastra de FaceBook .Veti gasi o comunitate frumoasa si multe alte postari.

Multa distractie si jocuri frumoase sa aveti!
A, 6 ani si 4 luni si C 3 ani si 6 aluni